Παρασκευή 26 Σεπτεμβρίου 2014

σκόρπιες σκέψεις...

  • Ότι νιώθεις να το εκφράζεις μην καταπιέζεις έτσι τον εαυτό σου. Όπως είσαι ελεύθερος να γελάς έτσι είσαι ελεύθερος και να κλαίς μην καταπιέζεις ποτέ τα συναισθήματα σου και κρύβεσαι για να είσαι αρεστός από τους άλλους. Όποιος σαγαπάει πραγματικά σαγαπάει και όταν κλαίς και όχι μόνο όταν γελάς και τον διασκεδάζεις. Σαγαπάει και όταν δεν είσαι καλή παρέα και όταν είσαι λυπημένος και στεναχωρημένος.
  • Από τους άλλους θα απογοητεύεσαι πάντα αν περιμένεις ότι θα κάνουν για σένα ότι θα έκανες και εσύ για αυτούς ή ότι έχεις κάνει εσύ για αυτούς.
  • Μην κάνεις συνέχεια το λάθος να συγκρίνεις τον εαυτό σου με τους άλλους. Κανείς δεν είναι εσύ κανείς δεν σκέφτεσαι όπως εσύ.
  • Οι λαβύρινθοι του μυαλού είναι τα εμπόδια που δυσκολεύουν τη ζωή σου και τα βάζεις μόνος σου αυτό είναι το κακό.




    12 σχόλια:

    1. Ακριβως να το εκφράζεις κι αν χαθείς σε λαβυρινθο, φωναξε με να σου δωσω μίτο, παλιά μου τέχνη κόσκινο....!
      Φιλια

      ΑπάντησηΔιαγραφή
      Απαντήσεις
      1. Χάνομαι συχνά στο λαβύρινθο του μυαλού άρα θα σε έχω υπόψη μου μια και ξέρεις την τέχνη από παλιά :)))
        φιλιά και καλημέρα

        Διαγραφή
    2. ολόσωστο κοριτσάρα μου, δύσκολο στην εφαρμογή από τους περισσότερους εξ ημών....
      φιλιά και καλημέρες!

      ΑπάντησηΔιαγραφή
    3. σκορπιες σκεψεις ππου με εκφραζουν απολυτα!
      καλημερα καλη μου!

      ΑπάντησηΔιαγραφή
    4. Αληθινές οι σκέψεις σου, από την πρώτη ως την τελευταία. Χαιρετώ!

      ΑπάντησηΔιαγραφή
    5. Όμορφες οι σκέψεις, ειδικά το δεύτερο το κάνω πολλές φορές το λάθος..

      Καλησπέρα

      ΑπάντησηΔιαγραφή