Τρίτη 23 Σεπτεμβρίου 2014

Η λίστα της γιαγιάς μου

  
Χθες κάποια στιγμή βρήκα ένα χαρτάκι από παλιό τετράδιο κάτω στο πάτωμα, τι είναι αυτό ας το ξεδιπλώσω να δω λέω.
Κάτι περίεργα γράμματα ελληνικά και αφού έριξα μια ματιά θυμήθηκα ότι ήταν ο γραφικός χαρακτήρας της γιαγιάς μου.
Η γιαγιά μου έχει πεθάνει εδώ και περίπου οκτώ χρόνια και βρέθηκε ένα κομμάτι χαρτί στο υπνοδωμάτιο μου με τα περίεργα γράμματα της. Βλέπετε στην κατοχή έμαθε και αυτά τα λίγα πήγε μέχρι την τρίτη δημοτικού νομίζω.
Το χαρτάκι ήταν μια λίστα με τα ονόματα από τις γειτόνισσες της και τα δώρα που τους είχε πάει σε κάθε μία όταν είχαν παντρευτεί ή αρραβωνιαστεί.
Βέβαια στη λίστα φαίνεται πως φώναζαν τότε τις γυναίκες με τα ονόματα του άντρα τους δηλαδή κώσταινα, παναγιώταινα...
Μην φανταστείτε ότι η γιαγιά μου ήταν πλούσια, μια απλή αγρότισσα ήταν αλλά ήταν πολύ κοινωνική και της άρεσε να μην πάει με άδεια χέρια όταν την καλούσαν.
Θα μου πείτε σιγά την λίστα που ανακάλυψες εδώ έχουν ανακαλυφθεί λίστες τόσο διάσημες.
Αυτή η λίστα είναι περίπου πενήντα χρόνων, εγώ δεν υπήρχα αλλά αυτό το μικρό κομματάκι χαρτί με τις σημειώσεις της γιαγιάς μου έχει ζωή μέσα του, μια άλλη ζωή μιας άλλης εποχής...
Έχει μέσα λίγο από την γιαγιά μου μου την θύμησε, μου την έφερε για λίγο εδώ...
Πολλές φορές μου λείπεις γιαγιά, αγαπημένη μου γιαγιά και δεν σου κρύβω θα ήθελα να σου έμοιαζα λίγο όχι στην εμφάνιση το ξέρω πως δεν ήθελες αλλά στην τσαχπινιά και στην καλοσύνη...   
  
 

8 σχόλια:

  1. Εντάξει ρε συ............ Πόσο, μα πόσο πολύ συγκινητικό........ Όλο κλαίω τώρα τελευταία, με τέτοια "θέματα" που μας προκύπτουν στις αναρτήσεις μας............... Σε φιλώ γλυκά :))

    Υ.Γ Και το τραγούδι τόσο πολύ ταιριαστό.... Αστο καλό σου, δάκρυσα :(

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. καλημέρα!
      σε ευχαριστώ!
      καλή συνέχεια με συγκινητικές αναρτήσεις :))

      Διαγραφή
  2. Πολυ γλυκό και εμενα οταν ηταν καλά η γιαγιακα μου πήγαινε σε γαμους και βοηθουσε!
    Καλό ξημέρωμα! Φιλιά :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Εισαι πολυ τυχερη που την γνωρισες, εγω δεν την γνωρισα ποτε μου.
    φιλια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Λυπάμαι για αυτό...
      Σε ευχαριστώ που με βρήκες...
      καλώς ήρθες λοιπόν!
      φιλιά :)

      Διαγραφή
  4. είναι ωραίο να βρίσκεις προσωπικά αντικείμενα από ανθρώπους που αγάπησες και δε βρίσκονται πλέον στη ζωή..
    ναι με τα ονόματα των αντρών τους τις φώναζαν εκείνες τις εποχές
    με μεγάλωσε η γιαγιά μου η οποία ήταν καλόκαρδη και παραπονιάρα..

    Την καλησπέρα μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Συμφωνώ μαζί σου...
      Άρα ξέρεις κάτι παραπάνω αφού σε μεγάλωσε η γιαγιά σου...
      καλημέρα :)

      Διαγραφή