Τετάρτη 12 Αυγούστου 2015

κάτι διάφανες ψυχές...



4 σχόλια:

  1. Αχ, δεν μπορώ να δω τώρα το βιντεάκι, αλλά θα ξαναπεράσω! (Σε απειλώ, όπως κατάλαβες!!!)
    ;-)
    ΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΜΟΥΤΣ πολλά, κορίτσι μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. να είσαι καλά!
      πέρνα όποτε θέλεις...
      φιλιά πολλά!

      Διαγραφή
    2. Να 'μαι πάλι!
      Δεν σχολιάζω κάτι! Απλά υποκλίνομαι γιατί για μία ακόμη φορά έδωσες τον καλύτερο εαυτό σου στην οπτικοποίηση ενός υπέροχου κομματιού!
      *Μου άρεσε η εικόνα με τις γρίλιες στην αρχή και η σύγκριση με τις γρίλιες στο τέλος!
      ΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΜΟΥΤΣ πολλά!

      Διαγραφή
    3. σε ευχαριστώ πολύ που ξαναήρθες πρώτα από όλα και χαίρομαι που σου άρεσε το βίντεο...
      και εμένα αυτές οι δύο εικόνες μου άρεσαν πιο πολύ...
      φιλάκια πολλά!
      σου στέλνω την αγάπη μου!

      Διαγραφή