Δευτέρα 11 Μαΐου 2015

ίσως ασυναρτησίες;


πάντα μου άρεσε κάτι να περιμένω αυτή η προσμονή είχε κάποιο ενδιαφέρον κάποια χαρά μια περίεργη ανυπομονησία μέχρι την επίτευξη του στόχου γενικώς...
τώρα πια δεν περιμένω τίποτα και αυτό δημιουργεί το κενό...
το κενό μια λέξη που είναι τόσα πολλά και τίποτα συγχρόνως...
κενό σύνολο στα μαθηματικά είναι ένα σύνολο που δεν περιέχει τίποτα...
ένα κενό σύνολο είμαι και εγώ πολλά και τίποτα συγχρόνως...
η απορία που έχω πάντα και δεν νομίζω να λυθεί ποτέ είναι πως ένας άνθρωπος μπορεί να κρίνει "σωστά" τους άλλους και όταν είναι να κρίνει τον εαυτό του λες και είναι κάποιος άλλος...
και μάλιστα κάνει το ίδιο ακριβώς που έκρινε στον άλλο...
μην αναρωτιέσαι αν οι άλλοι ήταν αλλιώς και άλλαξαν τώρα...
εσύ τους έβλεπες έτσι είχες τις αυταπάτες σου γιατί αυτό είχες ανάγκη να βλέπεις...
δεν μου αρέσουν οι άνθρωποι  που δεν αφήνουν τίποτα να πέσει κάτω και είναι πολύ αυστηροί με τους άλλους...
σίγουρα με τον εαυτό τους δεν είναι τόσο αυστηροί...
όμως ότι δεν λύνεται κόβεται και πως το να συνεχίσεις να ανέχεσαι σίγουρα εσένα θα βασανίζει γιατί οι άλλοι βολεύονται έτσι αν δεν ζητάς τίποτα...
άλλες φορές θα προτιμούσα να είμαι κάποια άλλη με δυναμισμό και αποφασιστικότητα άλλες φορές μου αρέσω...
αν δεν βγάλετε νοήμα δεν φταίτε εσείς αλλά έτσι όπως τα λέω εγώ...


 

8 σχόλια:

  1. Όλα απολύτως κατανοητά ήταν, μην ανησυχείς!!!
    Αυτές οι διάσπαρτες σκέψεις (που μόνο διάσπαρτες δεν είναι), καμιά φορά λένε πολύ περισσότερα από ένα "τυπικά" οργανωμένο κείμενο".
    Εγώ πάντως, δεν το βλέπω σε εσένα αυτό το "κενό"... Πατάς γερά στα πόδια σου και οι θέσεις και οι απόψεις σου είναι πάντα πολύ κοντά και στα δικά μου πιστεύω!
    Ειλικρινά, δεν πιστεύω πως ανήκεις σε εκείνους που δεν έχουν νέους στόχους, νέες προσμονές... Είσαι πολύ... δυναμικά υπέροχη για να αφήσεις να συμβεί κάτι τέτοιο...
    Αλλά κι αν ακόμα συμβαίνει, σίγουρα θα είναι παροδικό! Βρες κάτι που θα σου δώσει ξανά ώθηση!!!
    Μην ψάξεις μακριά... κάπου πλάι σου...! Και όταν κάποιος ή κάτι δεν σου κάνει... μην ασχολείσαι! Πέτα το στον κάδο απορριμάτων ή ανακύκλωσης!!
    ;-)
    ΣΣΣΣΣΣΣΜΟΥΤΣ πολλά, Ντινάκι μου!!!
    Την αγάπη μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Εμένα καθόλου ασυναρτησίες δε μου φάνηκαν :)

    Καλή συνέχεια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. συμφωνω! ετσι ακριβως ειναι!
    καλημερα φιλη μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή