Δευτέρα 29 Δεκεμβρίου 2014

μια μικρή ιστορία...



14 σχόλια:

  1. WOW! Δεν θα μπορούσα ποτέ να φανταστώ μια τέτοια... εξέλιξη!!!
    Από τα σημεία στίξης, καταλήξαμε στις νότες!
    Αχ, πολύ μου άρεσε!
    Φιλάκια πολλά, Ντινάκι μου!
    ΣΣΣΣΜΟΥΤΣ!
    Καλό απόγευμα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ούτε εγώ χαχα
      και εμένα μου αρέσει πολύ...
      φιλάκια πολλά Γιάννα μου!
      χρόνια πολλά και καλή χρονιά!

      Διαγραφή
  2. Απαντήσεις
    1. Γιώργο χαίρομαι που πέρασες από εδώ..
      είναι όμορφη ιστορία...
      να είσαι καλά και καλή χρονιά!

      Διαγραφή
  3. Του νέου χρόνου ζήτησα, όλοι οι καλοί μου φίλοι
    νά ναι με το χαμόγελο συνέχεια στα χείλη.

    Το βίντεο θα το δω αύριο είμαι κομμάτια απ το ξενύχτη,έχοντας κλείσει 20ωρο στο ίντερνετ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. σαν μαντινάδα είναι... είναι όμορφο το στιχάκι σου...
      σε ευχαριστώ πολύ!
      καλή χρονιά να έχεις Μορφέα!

      Διαγραφή
  4. Που πας και τα ξετρυπώνεις όλα αυτά τα καταπληκτικά βιντεάκια! Φιλιά και καλημέρες!
    *Και ωραία μουσική υπόκρουση :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. καλημέρες και καλή χρονιά να έχουμε!
      μου αρέσουν τέτοιες ιστορίες που παρόλο που είναι παραμύθι κρύφουν συναισθήματα δυνατά...
      τα φιλιά μου και τα καλύτερα για το νέο μωράκι έτος χαχα :))

      Διαγραφή
  5. Να 'σαι πάντα καλά με ότι κι αν κάνεις... όπου κι αν βρίσκεσαι!
    Δεν ήλθα με άδεια χέρια, αλλά ένα δωροβραβειάκι συνέντευξης μέσα απ' την καρδιά μου έφερα, για τις εξαιρετικές δημοσιεύσεις σου, με την προτροπή να παραμείνεις και να συνεχίσεις το ίδιο δυνατή!!!Πέρασε-αν θέλεις-απ' το σπιτικό μου, για να το παραλάβεις!!!
    Χαρούμενο απόγευμα να περάσεις!!!:-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. σε ευχαριστώ πολύ για το δωροβραβειάκι...
      θα περάσω...
      να είσαι καλά!
      καλημέρα!

      Διαγραφή
  6. Απαντήσεις
    1. σε ευχαριστώ πολύ για το ενδιαφέρον σου...
      να είσαι καλά!
      καλημέρα!

      Διαγραφή