Παρασκευή 28 Νοεμβρίου 2014

πέντε χρόνια διπλό ουράνιο τόξο...


 
Σήμερα συμπληρώνονται πέντε ολόκληρα χρόνια από τότε που ξεκίνησα να κάνω αναρτήσεις σε αυτό εδώ το μπλοκ...
Θυμάμαι πως ήμουν τότε βλέπω πως είμαι τώρα έχω αλλάξει... αλλά συνεχίζω να αναζητώ ουράνια τόξα και μάλιστα διπλά κάτι σπάνιο αλλά εκεί είναι και η ομορφιά... στην σπανιότητα υπάρχει ή βλέπεις πιο πολύ την ομορφιά της ψυχής...
Όλοι οι άνθρωποι μοιάζουμε λίγο πολύ μεταξύ μας αλλά λίγοι είναι αυτοί που κάνουν την υπέρβαση και νικάνε τον εαυτό τους, εγώ ακόμα δεν τα έχω καταφέρει να τον νικήσω ακόμα προσπαθώ γιατί έχω καταλάβει ότι αυτός είναι ο χειρότερος εχθρός μου τελικά...
  Mια συμβουλή για να μην χαλιόσαστε όταν σας απογοητεύουν οι άλλοι να σκέφτεστε πως κάποτε ήταν παιδιά και θα σας περνάει ο θυμός και η απογοήτευση εξάλλου δεν μπορείς να αλλάξεις κάποιον παρά μόνο να τον δεχτείς όπως είναι ή αλλιώς φεύγεις...
Μην τα παίρνετε όλα τόσο σοβαρά δεν αξίζει τελικά αν βγείτε λίγο από έξω από το πρόβλημα και γίνετε λίγο παρατηρητές θα δείτε με πόσο γελοία πράγματα μας έχουν βάλει και ασχολούμαστε και στεναχωριόμαστε...
Όταν έχεις την υγειά σου όλα τα άλλα δες τα από ψηλά και θα δεις πόσο μικρά είναι τελικά...
Να ευχαριστήσω όλους όσους περνάτε από εδώ και γράφετε ή απλώς περνάτε παρόλο που εγώ δεν κάνω και πολλές βόλτες σε εσάς...
Εσείς πως αισθάνεστε σήμερα;
Εγώ πάντως έκπληκτη με τον εαυτό μου και τις μεταπτώσεις του...
 
 *το τραγούδι είναι αγαπημένο μου και λέει πολλά...

και όταν με κοιτάζει με παράπονο η καρδιά της θυμίζω ότι όλοι ήταν κάποτε μικρά παιδιά...
καθένας έχει τον ουρανό του άλλος τον βλέπει άλλος τον ζει... 
  

6 σχόλια:

  1. Χρόνια πολλά μυστήριο κορίτσι! Πάντα μας συγκινείς και να μας "ξεκουνάς" με τις αναρτήσεις σου! :))

    Το τραγούδι είναι πολύ ωραίο, είχα καιρό να το ακούσω και συγκινήθηκα...
    Πως αισθάνομαι σήμερα; Αν σου πω απογοητευμένη, θα σε στενοχωρήσω, γι' αυτό δεν θα σου το πω! Αχαχα! Φιλιά πολλά και καλό σ/κ :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. σε ευχαριστώ πολύ!
      αν και δεν το βλέπω να κρατάει για πολύ...
      όσο για το απογοητευμένη άσε έχω εγώ τα πρωτεία...
      χαίρομαι που σου αρέσει το τραγούδι:))
      φιλιά πολλά!

      Διαγραφή
  2. ευχομαι πολλα πολλα ακομη χρονια αγαπημενη μου!
    να εισαι παντα καλα! φιλακια πολλα!
    καλημερα και καλο σκ να εχεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. σε ευχαριστώ πολύ!
      αν και δεν το βλέπω...
      να είσαι καλά κορίτσι!
      φιλιά πολλά <3

      Διαγραφή
  3. Χρόνια πολλά!!!!! Σου εύχομαι ο,τι επιθυμείς, όχι μόνο για το blog σου αλλά γενικά...
    Λοιπόν θα σου πω πως αισθάνομαι...
    Αισιόδοξη, όπως πάντα, ή μάλλον σχεδόν πάντα.
    Θεωρώ πως στη ζωή οτιδήποτε μας ρίχνει ή μας απογοητεύει είναι απλά ένα μάθημα που πρέπει να πάρουμε.
    Πρέπει να μάθουμε να σηκωνόμαστε και να στεκόμαστε στα πόδια μας.
    Να βλέπουμε τον ήλιο ακόμα κι όταν μοιάζει γύρω μας να είναι νύχτα.
    Δύσκολο, αλλά όχι ακατόρθωτο.
    Καλό βράδυ, να έχεις μια όμορφη Κυριακή και μια λαμπρή εβδομάδα!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. σε ευχαριστώ πολύ!
      μου αρέσει η φιλοσοφία σου, έχεις δίκιο έτσι πρέπει ...
      καληνύχτα!
      σε ευχαριστώ που πέρασες...

      Διαγραφή