Τρίτη 24 Σεπτεμβρίου 2013

Έχω πολύ θυμό




Έχω πολύ θυμό
Βράζω θα εκραγώ
Θέλω ν' αλλάξω Γη
Δεν είμαι εγώ για εδώ

Ψυχή μου δεν μπορώ
Χάνω τον εαυτό μου
Θέλω να ζήσω εδώ
Στον κόσμο το δικό μου

Έχω πολύ θυμό
Βράζω θα εκραγώ
Θέλω ν' αλλάξω Γη
Δεν είμαι εγώ για εδώ 

Ψυχή μου δεν μπορώ
Χάνω τον εαυτό μου
Θέλω να ζήσω εδώ
Στον κόσμο το δικό μου

Μες στα σκοτάδια, τυραννιέμαι τα βράδια
Λίγο όνειρο να ονειρευτώ
Θέλει κουράγιο, που και που και τρισάγιο
Να ξυπνάω χωρίς ένα σκοπό
Χρήμα να έχεις κι όλα τ' άλλα τ' αντέχεις
Μη μιλάς για αγάπη δεν μπορώ
Ό,τι κι αν κάνω, το πληρώνω, το χάνω
Να αλλάξω τον κόσμο προσπαθώ...

Έχω πολύ θυμό
Βράζω θα εκραγώ
Θέλω ν' αλλάξω Γη
Δεν είμαι εγώ για εδώ

4 σχόλια:

  1. εισαι θυμωμωνη;;; δε θελω να εισαι θυμωμενη... κανε κατι να εκτονησεις το θυμο, μη τον αφηνεις να συσσωρευτει μεσα σου...

    ακουσε ενα τραγουδι που να σε ηρεμει.... :)

    φιλακιαααα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ξέρεις πιο είναι το πιο δύσκολο όταν είσαι θυμωμένη με τον εαυτό σου...
      αλλά σήμερα και γενικά αυτές τις μέρες είμαι θυμωμένη με όλο το σύστημα, θελω να αλλάξω γη...
      σε ευχαριστώ πολύ και πάλι!
      φιλιά!

      Διαγραφή
  2. κοίτα τούτη τη φατσούλα και θα σου περάσει αμέσως ο θυμός!
    φιλιά, Ντινόπουλο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. είναι γλυκιά φατσούλα σαν να έχεις δίκιο, μου περνάει χα χα χα...
      φιλιά και καληνύχτες κυρία μου

      Διαγραφή