Τετάρτη 25 Σεπτεμβρίου 2013

όταν άρχισα να αγαπώ τον εαυτό μου πραγματικά...


6 σχόλια:

  1. ενταξει. τι να πω... τελειο!!!! δεν το ειχα ξαναδει! υπεροχο! θα το βαλω και στο φεισμπουκ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ούτε εγώ το είχα ξαναδεί!
    Πολύ όμορφο!
    Ας το κάνουμε πράξη, λοιπόν!
    Ας αγαπήσουμε τους εαυτούς μας! (Δεν είναι και τόόόσο δύσκολο!)
    ;-)
    Μια γλυκιά καλημέρα!
    ΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΜΟΥΤΣ!

    (οι ελπίδες είναι τα όνειρα όσων δεν κοιμούνται! Τί όμορφο!)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ναι χαίρομαι που σου αρέσει τόσο πολύ...
      θα συμφωνήσω μαζί σου χαχαχα
      φιλάκια!
      γλυκιές καλημέρες!

      Διαγραφή
  3. Καλησπέρα καλώς σε βρήκα!! Από τα πιο σπουδαία που έχω ακούσει ποτέ.. Κάποιος μου είπε ότι δεν ανήκει στον Τσάπλιν αλλά δεν έχει σημασία..Μόνο τα νοήματα να πιάσεις αρκεί.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. καλησπέρα Κατερίνα καλώς ήρθες!
    και έμενα μου αρέσει πολύ...
    το ίδιο έχω ακούσει και εγώ...
    ναι είναι μάθηματα τελικά αυτά τα νοήματα που λες...

    ΑπάντησηΔιαγραφή