Τετάρτη 18 Σεπτεμβρίου 2013

???




καληνύχτα σας...

12 σχόλια:

  1. Πιστεύω πως πάντα κάπως έτσι συμβαίνει. Την καλημέρα μου !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ίσως γιατί κι εμείς γινόμαστε πιο εξωστρεφείς και χαλαροί, όταν έχουμε την ανάγκη να μιλήσουμε με κάποιον. Μερικές φορές είναι πιο εύκολο να μιλήσουμε σε έναν άγνωστο, παρά σε έναν δικό μας. Ειδικά όταν το θέμα αφορά αυτόν τον δικό μας!
    Πολλά φιλιά και πολλές καλημέρες μυστήριο κορίτσι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. λυπάμαι πολύ γι' αυτό. δεν μου είναι καθόλου παρήγορο για να το νουθετήσω.
    θέλω κοντά μου τους δικούς μου ανθρώπους, που εμπιστεύομαι και μ' εμπιστεύονται.
    καλημέρα κορίτσι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Πόσο σωστό, είναι αυτό που λένε, καμιά φορά τα καλύτερα αδέρφια είναι από άλλη μάνα και από άλλο πατέρα!

    Καλό Σαββατόβραδο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. χαίρομαι που συμφωνείς, ωραίο αυτό που λες δεν το έχω ξανακούσει...
      καλή σου νύχτα!

      Διαγραφή
  5. κατι ξερεις εσυ και το ξαναβαλες!!!

    να ξερες ποσες φορες το εχω αισθανθει αυτο!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. η παρεξήγηση που έλεγες, έσβησα ένα σχόλιο κατά λάθος και την έβαλα μήπως και ξαναγράψει...
      και εγώ το έχω αισθανθεί αλλά όχι πολλές φορές...
      καληνύχτα σου!

      υ.γ. μου έκανες παρέα σήμερα και σε ευχαριστώ πολύ για αυτό

      Διαγραφή