Πέμπτη 31 Μαΐου 2012

H μπαλάντα της βροχής


Δεν είμαι παιδί της βροχής αλλά άρχισε να μου αρέσει που βρέχει κάθε μέρα ίσως γιατί είναι καλοκαιρινή η βροχή. Πάντα προτιμούσα τις ηλιόλουστες μέρες αλλά τώρα μου αρέσει που κατά κάποιο τρόπο γίναμε λίγο "τροπικό" μέρος. Η βροχή κάνει καλό σε όλα τα φυτά αρκεί να μην μετατραπεί σε χαλάζι που καταστρέφει πολλά.
H βροχή καθαρίζει τα πάντα, ίσως πολλές φορές μας ταξιδεύει.
Μακάρι να μπορούσε να καθαρίσει το μυαλό μας, την σκέψη μας ίσως και τις ψυχές μας…   
 Κάθε στοιχείο της φύσης έχει το δικό του τραγούδι, την δική του μπαλάντα αρκεί να μπορείς να το ακούσεις. Ίσως βρέξει και σήμερα...
Το ακόλουθο τραγούδι μου  αρέσει πολύ και θέλω να το αφιερώσω σε όλους όσους μπορούν και ακούν την μπαλάντα της βροχής...


4 σχόλια:

  1. και εμενα μου αρεσει η βροχη αλλα αναλογα την εποχη τη ψυχολογια και τη παρεα μου. γενικως ολα καλα ειναι αλλα απο λιγο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Συμφωνώ όλα καλά αλλά από λίγο και ανάλογα με την ψυχολογία...

      Διαγραφή
  2. Το «ταξίδι» σε σκέψεις και αναμνήσεις μπροστά στο τζάμι με θέα τη βροχή, είναι αναπόφευκτο και συνάμα ελκυστικό. Συνάδει η βροχή με τη μοναξιά και το ρέμβασμα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Άλλες φορές όμορφο το ταξίδι και άλλες φορές άσχημο ανάλογα με την ψυχολογία και τις σκέψεις. Η μοναξιά είναι η καλύτερη παρέα πολλές φορές μαζί με την βροχή...

      Διαγραφή