Σάββατο 28 Μαΐου 2011

Το πάρτυ αρχίζει






ΣΤΙΧΟΙ:ΟΔΥΣΣΕΑΣ ΙΩΑΝΝΟΥ

Κλεισ'τα όλα και κατέβα στην πόλη
σ'ένα βράδυ μαζευτήκαμε όλοι,το πάρτυ αρχίζει
Οι ειδήσεις σου φτιάχνουν κεφάλι
κλεισ'τα όλα και γύρνα απ'την άλλη,το πάρτυ αρχίζει

Δες οι δρόμοι γεμίσανε πάλι
γίνε ένα κι εσύ με τη ζάλη,το πάρτυ αρχίζει
Σαν παιχνίδι που το'χεις ξεχάσει
πες το σύνθημα δε θα περάσει,το πάρτυ αρχίζει

Έλα απόψε κι εσύ στην πλατεία,βγες στις γιορτές
μ'όλα τα αδέσποτα
όταν κλείνουν στον κόσμο οι αγκαλιές
ανοίγουν τα μέτωπα

Σαν γιορτή που ανοίγεις τα δώρα
δες το αύριο που έρχεται τώρα και δε σε φοβίζει
Κάνε ό,τι δεν σ'έχουν αφήσει
κάτι απόψε ξανά θα αρχίσει,ο κόσμος γυρίζει

Έλα απόψε κι εσύ στην πλατεία,βγες στις γιορτές
μ'όλα τα αδέσποτα
όταν κλείνουν στον κόσμο οι αγκαλιές
ανοίγουν τα μέτωπα

Άφησε τα φώτα αναμμένα
τα'χω όλα αν έχω εσένα να παίζεις πλάι μου
Να γελάμε,να λέμε αστεία
να γυρνάμε με μία σχεδία με σένα πλάι μου
Και τα κύματα σαν μια τραμπάλα
το φεγγάρι να μοιάζει με μπάλα με σένα πλάι μου

Άνοιξε μια αγκαλιά,να'ρθω να κρυφτώ
κι όταν θα κουραστείς,τα φυλάω εγώ
Όλου του κόσμου οι φωνές
απόψε γίνανε φωτιές
να φτάσουν ως τον ουρανό
να μοιάζει σαν αληθινό

Να να να να να να

Κλεισ'τα όλα και κατέβα στην πόλη
σ'ένα βράδυ μαζευτήκαμε όλοι,το πάρτυ αρχίζει

1 σχόλιο: