Τετάρτη 9 Φεβρουαρίου 2011

Η μπαλάντα του κυρ-Μέντιου

5 σχόλια:

  1. Αχ, τι να πω..

    Άφωνος..

    Τόσο συγκινητικό.. Σχεδόν θρησκευτικό..

    Θα ήθελα την άδειά σου να το αναδημοσιεύσω..

    Συγχαρητήρια..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ΣΕ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ!!
    ΥΠΕΡΟΧΟ ΞΕΚΙΝΗΜΑ ΜΕΡΑΣ!!
    ΣΕ ΦΙΛΩ ΑΠΟ ΤΟ ΒΡΟΧΕΡΟ ΗΡΑΚΛΕΙΟ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ζητώ συγγνώμη, αλλά το χθεσινό μου σχόλιο από δικό μου λάθος αναρτήθηκε εδώ, ενώ αφορούσε στο "Δικαίωμα στην ζωή" που έχεις δύο αναρτήσεις πιο κάτω..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Χαίρομαι περισσότερο που το σχόλιο σου αφορούσε την ανάρτηση "δικαίωμα στην ζωή".
    Πρίν περίπου 6 χρόνια μία γάτα μου εμπιστεύθηκε τα 4 μικρά της λίγο πρίν πέσει η ίδια θύμα φόλας. Τα μικρά γατάκια ήταν μόλις 15 ημερών και ήθελαν γάλα αν δεν τα τάιζα με το μπιμπερό δεν θα είχαν ζήσει. Για αυτό δημοσιεύω την ανάρτηση αυτή γιατί κάπως την έχω ζήσει. Τότε δεν είχα φωτογραφική μηχανή για να έχω εικόνες από τα μικρά. Από αυτά τα γατάκια σήμερα ζούνε τα 3.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Πάντως κάτι γίνεται με τις αναρτήσεις σου.. Με αγάπη σου το λέω και δεν ξέρω αν το έχεις προσέξει ή αν σου το 'χει πει κάποιος άλλος.. Κάποιες φορές (και σήμερα μου συνέβη, πριν λίγο μάλιστα, γι' αυτό σου το επισημαίνω..), άλλος τίτλος εμφανίζεται κι άλλο βιντεάκι παίζει.. Δεν ξέρω πως γίνεται αυτό.. Αναγκάστηκα να κάνω δυο φορές ανάρτηση Αρχικής Σελίδας για να μου βγάλει τα σωστά video στη σωστή σειρά (;;;!!!)
    Απίστευτο θα πεις..
    Κι όμως..
    Έτσι έγινε και την πάτησα με το λάθος σχόλιο..

    Θέλω εν τούτοις να σου πω και το εξής..
    Σε επισκέπτομαι κάθε μέρα και κάθε μέρα μου φτιάχνεις λίγο την διάθεση - κάτι πολύ σπάνιο για την ψυχολογία μου τον τελευταιο καιρό μ' όλα αυτά που μας συμβαίνουν..
    Αν μπαίνεις καθόλου στην Στιχο-Μυθία θα παρατήρησες ότι σε αντέγραψα κιόλας με τον Άρρωστο Καιρό, ένα τραγούδι που αγνοούσα και νομίζω εκφράζει όσο λίγα όσα διαδραματίζονται στις μέρες μας..

    Σ' ευχαριστώ πολύ.. Για όλα.. :-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή